2009-04-29

Morgonstund....

I morse när jag steg upp skimrade solen liksom guld genom mina fönster... med kaffe och en mjuk morgonrock blev det en stunds morgonlycka ute på balkongen. Jag är så glad för detta lilla äppelträd, inköpt på Plantagen för ett par veckor sen... se så hon rodnar i morgonljuset! Underbart... ja lyckan rusar genom kroppen vid synen av dessa rosa näpna äppelknoppar. Jag vill dela lyckan med er kära vänner... Hoppas att ni alla får en helt underbar dag!










Vackert i fönsterkarmen....

Denna ljuvliga Gardenia fick jag av en god vän till mig härom dagen... jag har aldrig ägt något så underbart doftande förut! Hon sprider sin förnäma doft i hela vårt vardagsrum och det känns så härligt lyxigt. Jag älskar blommor som så många andra, men i mina fönster vill jag inte ha något överflöd... kanske just för att jag också älskar vackra detaljer och saker som förhöjer känslan av det förgångna... Allt ska få plats utan att trängas allt för mycket och då måste man ju välja. Här är mina favoriter....













En god helg önskas er alla.... Valborg, långhelg och humlesurr, kan de bli mer pirrigt av vår i kroppen! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails