2009-10-02

Efter regn kommer solsken!

Nu har jag stängt butiken i Aspudden... städade och fejade för att välkomna de nya hyresgästerna igår och har nu lämnat ifrån nyckeln. Det var med tårar i ögonen som jag tog farväl av butiken sent igår kväll... kände mig så sorgsen!

Idag hänger mina axlar tunga och hjärtat värker, men efter regn kommer solsken... det är det som tröstar mig nu.

Nätbutiken finns ju kvar och bloggen... och här har jag ju er som tröstar och stöttar så hjärtligt och gott! Idag ska jag äta choklad, bara ta mig tid och vara för mig själv... kanske pyssla med något som känns inspirerande. Men i morgon då sätter jag igång med hårt arbete igen... nu ska det köpas in härliga nyheter och förändringar som jag tror kommer att glädja alla kunder ska påbörjas.







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails