2009-11-20

Anna Flebergs konst.... en sann kärlekshistoria!


Jag är så glad... Jag har fått den stora äran att samarbeta med Anna Fleberg, omtalad Fil de Fer konstnär... som jag tror de flesta av er känner till.

Hanna Rössner har ju visat mycket från henne då det är hon som fotograferat alla vackra bilder till Annas hemsida.

Igår träffade jag Anna och fick se hennes ljuvliga arbete... och dra mig baklänges säger jag bara, vilka verk! Fågelburen med den lilla fjärilen träffade mig rakt i hjärtat och jag känner mig helt lyrisk efter alla underbara intryck jag blev bjuden på. Anna är helt fantastisk... som en ängel nedstigen från Himmelen. Här talar vi inspiratör av världsklass, så skicklig, så varm och så strålande kvinna!




Dessa godbitar är några av de saker som fick följa med hem och vidare till butiken. Jag kan ärligt erkänna att jag kommer få separationsångest när detta säljs, men vilken lyckans ost den kund kommer bli som handlar! Alla Annas saker doftar av rosor, franska oljor och lavendel... Så idag efter fotograferingen doftar det i hela hemmet. Det känns så lyxigt... När man packar upp Annas saker prasslar det härligt av allt silkespapper och tillsammans med alstren har hon packat ner doftande rosenknoppar. Vilken känsla....





All kärlek... till er, underbara vänner och läsare! Jag följer Annas fotspår och för hennes kärleksbudskap vidare... Kärlek handlar det om på Idol ikväll också. Har ni någon favorit?

En underbar helg till er alla!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails