2010-01-14

Lantligt hemmakontor, del 2

Ännu en lång vaken natt med jobb... pausar och kastar in lite bilder från stolen i mitt lilla hemmakontor, visade den i ett tidigare inlägg när den var omålad... nu är den klar och insutten. Så här sitter jag nu på min nymålade stol och dricker te. Rätt nöjd med tillvaron... men tröttmössa det är jag idag, oj oj.

Den franska lampan är mig lika kär än... den är toppen, så funktionell och härlig! Så nu är kontoret ganska klart... funderar bara på om jag möjligtvis ska sätta på hjul på stolen. Har letat lite men hittar inga bra... antingen är de för små och klena och tillverkade i hård plast eller så blir de stora och klumpiga och tillverkade i gummi. Vet ni vart man kan hitta fina och hållbara hjul till stolar?

Blev många inlägg nu på raken... riktigt bra för att vara mig måste jag säga! Jag har gått loss med kameran några varv så jag hade en hög med bilder klara. Jag hoppas att ni står ut med att se mina rum om och åter om igen. Jag bor ju inte så stort, finns bara tre rum och ett kök att fixa i... då blir det bilder på samma motiv i från olika vinklar en miljard gånger. Jag förstår om ni tycker det är tjatigt, men jag hoppas ni har tålamod med mig ändå... Jag behöver verkligen bloggen för att få ordning på alla önskningar... för att hämta inspiration och hålla koll på alla projekt. Sen är det väldigt bra att se hur allt ser ut på bild... då ser man rätt fort vad som är bra och vad som bör förändras. Bloggen håller liksom lusten uppe till förnyelse och ordning... städat blir det då också. Att göra blogginlägg är ju lite som att få finbesök :) Då vill man göra det trivsamt och mysigt för sina gäster...




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails