2010-01-28

Romantisk Bohem i vår...


Koftan av gamla vintage spetsar och renaste linne är min största kärlek just nu... den hänger på galgen oanvänd och väntar på en soligt vårdag. Det ska bli min vårjacka i år... och jag längtar så jag nästan spricker!

Koftan är ett mästerverk... det absolut mest underbara plagg jag sett, jag kan knappt tro att det är sant, att jag faktiskt har fått hem den nu äntligen! Ni anar kanske vilket oerhört arbete som ligger bakom detta plagg, hur många timmar som lagts ner på alla dess bedårande detaljer. Spetsarna är gamla... tyllen pudrigt creme färgad... ja, så vackert så håret reser sig när jag fingrar på den.

Vem är då denna mästerliga människa som gjort den? Jo två söta damer från Stockholm... mor och dotter, som nyligen startat sitt eget märke, där allting är handsytt av de mest underbara garner och tyger - Bohem by M
Jag storknar, vill ha allt dessa två änglar tillverkar! Det kommer in så vackra plagg och accessoarer från dem till butiken i vår. För både stora och små... baby kläderna är... ja de är obeskrivliga helt enkelt! Håll utkik sen...








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails