2010-02-14

Tjej tufft...

Börjar så klart detta inlägg med att önska er alla härliga vänner.... en underbar, varm och hjärtlig "S:t Valentine" !

Glad är jag som fått så rara kommentarer och go respons på förvandlingen av Linneas flickrum... många rara läsare har hört av sig och vill se mer bilder därifrån så här kommer det. Förvandlingen gick hem hos min 11 åring... bäst tycker om hon sängen och draperierna! Där inne bakom "fluffet" ligger hon och läser, myser och funderar på livets alla gåtor...

Skänken har fått svart skiva precis som skrivbordet.. och hyllan längst bort på väggen under spegeln har målats svart den också, för lite tuffare känsla. Draperierna är uppsatta i taket med vajer och klämmor från IKEA... klämmorna gör draperiet lätt att dra fram och tillbaka utan att det hakar sig.

När mamma inte varit framme och städat dröser det med Hello Kitty flaskor, lukta gott grejer och tjejprylar på bänkarna... men min stora tös är fortfarande liten när hon vill, för bakom dörren finns en korg full med kaniner och nallar och gosiga älsklingar som hon insett att hon inte vill vara utan riktigt än. De har inte flyttat ner i källaren än utan får bo kvar ett tag till... bara de håller sig i skinnet och inte röjer runt i nya rummet utan hennes tillåtelse!

Har ni några mer frågor så är ni så välkomna med funderingar, jag lovar att göra mitt bästa för att hjälpa till. Vill du se resten av rummet trycker du HÄR! och vill du se hur det såg ut innan liten blev stor trycker du HÄR!











LinkWithin

Related Posts with Thumbnails