2010-03-11

Gamla ting...

Lycklig är jag som upptäckte att jag har hela 101 prenumeranter idag, tusen tack alla goa som engagerar er och läser mina knasiga inlägg och långrandiga rader... och som står ut med bilder från samma rum om och åter om igen! Utan er vore livet så mycket tråkigare... ni ger mig möjligheten att ventilera alla uttryck och idéer som ständigt far runt i huvudet mitt, så glad att jag har er!

I veckan har jag jobbat hårt så jag har inte hunnit med varken blogg eller något annat skoj, mer än att jag skruvat upp en gammal anslagstavla med ljust linnetyg vid datorhörnan i vardagsrummet då... annars har det bara varit jobb dagarna långa. Klockan är mitt i natten och jag sitter här och redigerar bilder... passar på med ett litet inlägg innan det är tack och godnatt för denna dagen.

I helgen som var hade vi ju tjejträff i Mariefred... OjOjOj vad mysigt vi hade det! Ni vet, det blev en sån där helg man kan leva på i evighet med massor av skratt, god mat, mys och shopping. Vi besökte flera små butiker... mestadels med antikt utbud och det är ju det bästa som finns, så det kunde ju liksom inte bli bättre!
Några billiga loppis fynd har jag INTE gjort, I Mariefred kan man ta betalt även på loppis... ordentligt bra betalt... Men vackra saker fick jag med mig hem, så nu är det havregrynsgröt som gäller resten av månaden!

En gammal charmig och omplåstrad träskål sällskapar nu med keramiken på skänken... Flera härligheter inhandlades, men de får ni se en annan dag för nu ska jag sussa... och vet ni vad, jag sussar inte ensam längre!

HiHi... godnatt! :)








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails