2010-03-09

Vår Lotteri!

Nu mina vänner är det dags för Madame Petite's första LOTTERI någonsin... jag har varit med och sponsrat några bloggar med vinster tidigare men aldrig haft något eget...

Känner mig vår-sprattig av allt porlande smältvatten, glittrande solstrålar och ljuvt fågelkvitter, så vinsten går i vårens tecken. Mina absoluta favoriter är omsorgsfullt packade och ligger nu på bänken och väntar på att få fara iväg... till ett nytt hem där de kan få sprida lite solkysst glädje!

Alla goda ting är tre... och i paketet ligger

- Underbara fröpåsen med vacker sirlig text och blomsterfrön
- Ett rede av björkris...
- Vackraste korthållaren i fil de fer från Petite Crapaud!

Vill du vara med och pröva "lott-lyckan" skriver du en liten hälsning om det här i detta inlägg! Självklart är både bloggare och läsare utan blogg välkomna...

Vill du ha en extra lott länkar du med Madame Petite's butikslogga som du hittar längst ned på bloggen och hojtar till om det så jag vet...

DRAGNINGEN sker söndag den 21 mars, på Jungfru Maria bebådelsedag!

Lycka till alla underbaringar!





Uppdatering 21 Mars!

Vinnaren i Madame Petite's VÅR LOTTERI är... Marina med bloggen Bibbidi's, GRATTIS!

Tusen tack för alla goa deltagare och söta kommentarer, nästa gång blir det nog fler priser för jag får så ont i hjärtat när jag bara får dra en.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails