2010-04-23

Vår Nyheter....

I April har det inte blivit något gjort alls här på bloggen... och skralt med inlägg kommer det att vara ett tag framöver.

Jag sitter nu i en lägenhet utan både dusch och toa... med fläktar dånandes dygnet runt och byggdamm i slöjor över möbler och golv. Så kommer det att vara ett tag framöver. Ett dåligt skött hyreshus med fuktskador ska nu repareras och det kommer att ta tid... Luften har gått ur mig helt och den lär nog inte återvända förrän jag kan tvätta mig och gå på toa igen :)

Tills lusten återkommer bjuder jag på lite nyheter från Bohem By M... underbara armsmycken/handledsvärmare som bärs till kappan, lilla koftan och jackan nu i vår... eller just bara som smycken till en topp eller klänning!

Trevlig helg alla sötnosar!










LinkWithin

Related Posts with Thumbnails