2010-07-22

Summertime... nytt badrum!

Tror detta är den varmaste sommar jag någonsin upplevt här i Stockholm! Det är så varmt, så varmt... att tiden verkar stå alldeles still... luften är fuktig och tung... och tung det är jag också halvvägs in i graviditeten!!!!

Benen mina känns som trästockar och jag har svårt att både sitta och stå och gå på grund av vätska, foglossning och konstant värmeslag! Hahaha... ni skulle sig mig gott folk... svetten som lackar, vankandes som en groda mellan soffan och fläkten om kvällarna! Undrar lite oroligt hur detta ska gå, jag ser ut som en flodhäst redan nu... en rejäl rosablek flodhäst...

Av just denna anledning blir det inte mycket gjort med någonting, jag är glad om jag orkar med dagens alla bestyr utan att gå i bitar. Har lyckats ta mig runt med dammsugaren ett par varv för att få bort allt damm som blev efter badrumsrenoveringen... Det har varit en pärs denna renovering men nu är den klar!

Äntligen kan flodhästen lägga sig i badet igen och kissa på en riktig toalett utan håriga fuktspindlar rännandes över tårna... Halleluja!

Lite bilder på det lilla bad-paradiset... det blir tajta bilder för det lilla badrummet ger vare sig kameran eller fotografen möjlighet till någon rejälare svängom.









LinkWithin

Related Posts with Thumbnails