2010-11-10

Armens gamla sänglinne...

För en tid sen stötte jag på världens underbaraste fynd hos en av mina älsklings leverantörer, nämligen Armens gamla sänglinne! Gudomligt vackert, tjockt och mjukt... i följsamt gammalt linne. Fantastik fin linne kvalitet med rejäl tyngd och härlig struktur, likt de vackraste av mjölsäckar. Välsytt och praktiskt med lock och knappknäppning, för att hålla täcke och kudde på plats.

Sån lyx bäddar jag inte hela sängen med även om det vore en dröm givetvis, men av ett enda påslakan kan man göra en den mest underbara pläd... på sommaren utan fyllning som på bilderna och på vintern med ett istoppat fluffigt vaddtäcke. Vips så har man vintern absolut snyggaste quilt... som håller för evigt!

Ville dela med mig, tycker det är höjden av lyx detta ljuvliga gamla linne... blir helt salig bara jag vidrör det! Ni kan ju gissa vad som står högst upp på min önskelista till Tomten i år! :)

VIKTIGT MEDDELANDE TILL ALLA MINA KUNDER
Längre leveransitder i Nov-Dec.... Passar på att meddela alla älskade kunder att det kan dröja ett par dagar extra med leveranserna nu i November och December.

Bebisen kommer om 14 dagar med kejsarsnitt, "leveransdatum" satt den 23 November... så senast då blir vi en till här i familjen. Jag har ont nu och problem med tungt arbete vissa dagar, därav lite längre väntetid. Hoppas innerligt på att ni har tålamod med mig för jag gör mitt alla allra bästa.

När lillen anländer (det sägs vara en liten prins nämligen, som ska heta Noah) får jag hjälp av familjen att hinna med butiken eftersom det dessutom är jul-rusch då, mitt i barnafödande och allt!

Hör av er om det är extra brådis med något eller om ni undrar över leveranser eller något annat! Jag jobbar på men det går inte i rask takt nu... En vecka runt den 23 Nov kommer jag dock vara off line, svarar på mail och frågor så fort jag är på benen igen!







Är du som jag helt betagen kan du klicka hem ett likadant här i BUTIKEN
Jag är inget stort fan till reklam på bloggar egentligen och försöker låta bli sånt, men ibland går det bara inte... måste få visa er! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails