2010-12-21

Allt i Hemmet, nr 1...

Goa rara vänner... bara några dagar kvar till julafton och det fullkomligt kokar av stämning här bland alla bloggar! Ute gnistrar snön så vit och mer vinter än så här kan det väl knappast bli!

Hemma hos oss är det enkelheten som dominerar denna jul... 2010 blir året då familjen, kärleken och gemenskapen kommer föra allt vad pynt, inredning och pyssel heter. I år fanns inte tiden och inte heller den där kreativa lusten... Har planterat några vackra hyacinter i stora keramik skålen från Olsson & Jensen och ikväll ska vi ta in granen. Mycket mer än så blir det inte i år... ett par gröna enar, mängder av tända ljus och barnens julstrumpor är också på plats och det skapar stämning nog tycker jag.

Som en julig överaskning fick jag ju också hemmet mitt publicerat nyligen... Jag gillar inte att stå strålkastarljuset egentligen så det är med viss blygsamhet jag pratar om media och uppmärksamhet och sånt märkvärdigt. Reportaget jag nämnde i ett tidigare inlägg är ute i "Allt i Hemmet" nr 1 nu för den som vill se... Superkul att se bilderna hemifrån i tidningen tycker jag, känns lyxigt att fått äran... Tack Sofie och Anna, det gjorde ni bra!

Fick häromdagen också veta att jag är med i tidningen "Allt om Kök och Bad" nr 1 som är ute i handeln nu... med en liten textspalt om mina köksfunderingar... alltså inget inredningsreportage i den tidningen. Känner mig dock hedrad som fick bidra med mina långrandiga tankar om vad ett lyxigt kök är för mig! Tack till dig Forogh!

...och inte minst, TACK till er kära vänner för att ni hälsar på mig och skriver så mycket fint... en UNDERBAR jul önskar jag er alla!






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails