2011-01-08

Sötaste baby presenterna!

Igår fick jag en överraskning med Posten... ett paket fyllt med de mest bedårande baby presenter! Handgjorda med så mycket omtanke att hjärtat mitt nästan går itu av tacksamhet.

Jag är salig över dessa.... en handstickad kofta i de finaste av garner och handsydda vimplar i grovt linne, fullsmockade med små broderade pärlor i de sötaste mönster. Vimplarna har N O A H broderat på ena sidan och en söt bild på andra sidan, så ljuvlig!!!! I morgon ska jag fixa lite mysigt vid lillemans säng med myslampa inhandlad på IKEA och sen hänga upp denna söta vimpel... visar bilder på det här sen så ni får se.

Skaparna bakom dessa alster är så klart mina favorit tjejer "Bohem by M"... finns inga som pysslar ihop så vackra saker som dom! Tack Marie och Ulla, ni är fantastiska!

Present fick lillen också från storasyster.... små pärlor på vackra stenar I LOVE... NOAH... hjärtat mitt svämmar över!







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails