2011-02-17

En skyddsängel... med hälsning från Anna

Denna vinter har jag och barnen blivit så uppvaktade... vi har fått underbara, helt bedårande gåvor och presenter och kära hälsningar som värmer hjärtat en hel livstid. Måste bara dela glädjen med er!
Kanske smittar den och inspirerar andra så som det inspirerat mig... att ge något vackert, handgjort... om så bara ett enkelt kort, några rader på ett vackert papper... en dikt... ja egentligen vad som helst gjort med kärleksfull hand kan faktiskt förändra hela livet.

Vi har haft det tufft en tid i familjen och dessa överraskningar och hälsningar som dimpt ner i brevlådan har gett mig och barnen så mycket glädje, och med glädjens helande kraft har jag kommit tillbaka! Det är en bit kvar på landningsbanan men energin har flyttat hem igen...

Så ännu än gång blir det ett inlägg fyllt med tacksamhet... tacksamhet över livet och människorna jag fått äran att lära känna... och som fyller mina dagar med glädje och lust!

Anna, du är en ängel med vingar så breda att du skulle kunna omfamna hela världen... Tusen tack för allt!






Mjukaste babyfilten och snutten till små änglar hittar du på Frans & Friends... dyra kan tyckas men jag lovar att de är värda vart enda öre. Med dessa och med Annas Fleberg's bedårande nalle-ängel sover nu mitt lilla gryn så tryggt och gott...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails