2011-02-11

Fairy crown...

Världen känns magisk idag... ute råder snökaos... driv vis med snö har landat i natt och världen utanför är insvept i det tjockaste snö täcke. Det är som om tiden stod still... allt är så tyst... som om vi befann oss i en saga!

Jag vet inte vad som drabbat mig i år men jag tycker att det är underbart! Jag brukar längta efter våren så det värker i februari men i år välkomnar jag snön och njuter av detta galet vackra landskap.

I veckan har jag lekt... sagor är det jag är sugen på just nu... upp på väggen for min underbara fågelbur och hem har också den sötaste lilla krona också flyttat. Jag har länge varit trött på pynt... bara velat ha det avskalat och enkelt... men dessa två är så bedårande rara att jag bara inte kunde motstå, så i helgen leker vi Narnia här... jag börjar dagen med en magisk kopp kaffe, för man måste vara pigg om man ska orka hålla världen fri från elaka isdrottningar!! För även om jag älskar denna ljuvliga snö så finns det ju ett hopp om våren så småningom... :)





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails