2011-02-21

Linnea... ett vackert namn!

Häromdagen visade jag en söt liten änglanalle Anna Fleberg tillverkat till Noah... här kommer ännu ett litet konstverk skapat av henne! Linnea har fått sitt vackra namn tillverkat i Anna Flebergs sagolika "fil de fer"

Det var en mycket förtjust 12 åring som öppnade paketet med namn-hänget...
- Åh Mamma, vad speciellt det känns att en RIKTIG konstnär har skrivit MITT namn och tillverkat något så VACKERT för bara mig... löd kommentaren när hon stolt hängde sitt namn på kroken. Sann glädje glittrade i ögonen på min tös... Hon har fotat och arrangerat sitt namn på alla möjliga vis, men här är den slutgiltiga platsen... här syns det söta hänget allra bäst!

Enligt hennes önskemål sänder jag här det varmaste TACK till Anna från Linnea... visst blev det fint!

Titta in hos ANNA FLEBERG och bli förtrollade ni också!







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails