2011-02-14

My Valentines...

Mina nyvakna älsklingar i det dansande februari ljuset... och ett stort fång kärlek i kanna på bordet, kan en morgon bli vackrare en så!!!

Idag ska jag överraska mina raringar med små presenter och "Alla Hjärtans Dag" fika när skolan är slutar i eftermiddag... det är mysigt med lite choklad och söta hjärtan nallar. Lill prinsen har dessutom namnsdag idag så vi firar dubbelt upp! Alla dagar som det finns en anledning till fest tar vi tillvara... vi älskar kalas!

Mitt mamma hjärta bankar hårt idag för min stora tjej som ska genomgå en period med jobbiga läkarbesök... Hon har fel på hormonbalansen och det har ställt till problem redan sen då hon var fem år med vikt uppgång, ledvärk, ont i magen, för tidig pubertet och en massa bekymmer som är jobbiga för en liten tjej.

Hon har haft det så tufft lill tjejen.... stackars, stackars men nu äntligen har vi fått en bra läkarkontakt som insett allvaret i problemet och inte bara viftat bort oss. En läkare som larmar och gör allt för att vår tjej ska bli frisk!

Jag är så tacksam för att världen är berikad med människor som henne...

Happy Valentine's Day!





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails