2011-02-25

Rosa sötma...

Idag vet jag inte hur jag ska börja... orden brukar alltid komma till mig men den enorma tacksamhet jag känner idag är svår att beskriva.

Känner lättnad över att de flesta av mina läsare inte anser att jag är en skurk... lättnad över att det jag tror på inte upplevs som FEL i era ögon. Känner också lycka över att så många engagerade sig och skrev så fint... lycka över alla uppmuntrande ord, kärleksfulla hälsningar och kloka meningar som utbyttes här igår... Fantastiskt!

Tack snälla för alla fina mail som skickades, orden ska jag bevara i hjärtat länge!

Citerar kommentaren från Oceanlavender "det är verkligen hemskt att en enda mening kan göra en sömnlös" Ja tänk att en enda mening kan ställa till sån oreda... det var inte själva meningen i sig som gjorde mig så upprörd utan snarare satte den fart på tankarna och ett olyckligt orosmoln tornade upp sig i mig... blev osäker på om ni alla kanske upplevde mig som en taskmört! Det var skönt att få motsatsen bekräftad och för det är jag er så tacksam!

Nu lämnar jag detta bakom mig, men allt positivt från gårdagen ska jag bära med mig för alltid...

Rosa äppelkinder i vårt gamla spilkum på köksbordet... ett tänt ljus i keramik ljustaken och livet känns åter så gott som det ska kännas. Fredagar älskar jag... och idag har jag bjudits en barnledig eftermiddag av mannen min så nu ska passa på att göra sånt jag inte hinner annars... ta ett bad, fixa frillan och ta mig en tur till blomsterbutiken för att se om jag kan hitta våren!

Den underbara rosa äppelsorten heter Fuji... söta saftiga och helt oemotståndliga!





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails