2011-02-15

Söta rosor... och en vän som berör...

För en vecka sen överraskades jag av en god vän med ett mjukt paket på posten... där i fanns denna ljuva pläd med ROSOR i mjuka ljunglila toner mot linfärgad botten, lovely!

Med den som bas har jag nu piffat vårt lilla vardagsrum februari fint... fortfarande råder sträng vinter och våren har inte hittat hem till oss. Det som inspirerar mig nu är SAGOR som jag nämnde här om dagen... vill skapa MAGI! Trolleri är temat nu... och med nya datorn och fantastiskt roliga Photoshop kan jag trolla det mest enkla rum till en bal på slottet! Det är sånt ni kommer få stå ut med ett tag nu framöver, tills jag lekt av mig...

...och goaste vännen hur ska jag kunna tacka dig....

Tusen TACK söta C, för att du är DU... och för ALLT du delar med dig, alla TANKAR och vänliga ord... och för alla VACKRA gåvor du skämt bort mig med!

Ibland finns inte orden, då gör man som nu... visar sin uppskattning i bild! Så denna följetong nedan sötaste C är tillägnad DIG!










LinkWithin

Related Posts with Thumbnails