2011-03-24

Föräldraledigt....

Ja ibland räcker inte tiden till hur mycket man än vrider på alla minuter.
Jag har fattat ett beslut idag, ett klokt beslut! Har insett mina begränsningar, efter att jobbat mig helt matt med packning, bokning, mail, ekonomi och annat administrativt som tar tid med en skrikande bebis på armen i fyra månader. Det fungerar inte att driva butik och ta hand om en liten bebis samtidigt, i alla fall inte för mig...

Jag hade en naiv förhoppning om att det skulle gå hur bra som helst och att några timmars jobb om dagen skulle vara den enklaste sak i världen, ja menar bebisar sover ju nästan jämt! Ha, eller hur!!!! Dumbom får jag nog lov att kalla mig själv...

Nä, en förändring krävs och det fort... det innebär att butiken är stängd tills vidare! Jag ska fokusera på att bara vara mamma och inget annat tills det är dags för dagis... bloggen har jag ju och mina andra projekt har jag också så det går ingen nöd på mig. Det får räcka med det ett tag.

Jag kör "Stängnings REA" hela helgen på grund av detta - 25% på allt utom möbler och beställningsvaror. Så är det något funderat på att handla ska du absolut passa på nu.

Så... till alla kunder vill jag bara säga att jag kommer åter... detta är bara tillfälligt!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails