2011-03-22

H&M Home... romantisk vår!

Vårtemperatur utanför huset idag... solen värmer, isbergen krymper, fåglarna sjunger och jag pyntar vår!

H&M home inspirerar... härliga textiler till världens bästa priser! Plädar kan man inte få för många av och jag tror att jag är smått besatt av gosiga quiltar, filtar och plädar. Samlar gärna på hög och använder dom så flitigt att de slits ut. Att fylla upp med billigare alternativ mellan dyrgriparna är toppen tycker jag. Handlar både på H&M home och IKEA när det kommer till textiler, och när det komer till annat också för den delen!

Jag är glatt överraskad av båda varuhusens kvalitet... Linnet är fantastiskt! Har köpt ljuvliga kuddar som jag visar vid senare tillfälle... Den vita pläden på bilderna med skira volanger känns kul o annorlunda och så där vårigt romantiskt. Inte för mycket utan bara så där enkel och lagom piffig! Den kan du också klicka hem om du vill... tryck HÄR!

En strålande, vårig, pysslig tisdag ska jag ha idag... hoppas ni har det lika gott!




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails