2011-03-05

Mars mars måne...

Mars månen har banat nya vägar i mitt liv.. vägar jag ser fram mot att gå! Vägar som kan leda till något jag drömt om länge. Med dessa utmaningar framför mig är mitt huvud just nu så fullt av så mycket kreativitet, planering och funderingar att jag inte ens kan få det på pränt.... och ni som känner mig vet att när Jenny inte har något att vara långrandig om då är det något på gång i hennes liv! Kanske blir det en paus ett tag för att planera framtiden, kanske blir det precis som vanligt... jag vet inte än... vet bara att det händer väldigt mycket just nu!

Har i veckan inlett ett spännande samarbete med fantastiskt skickliga fotografen Frida Ström, som nu officiellt är min nya samarbetspartner och kollega... vi ska jobba ihop och har så många roliga grejer på gång! Vill berätta om allt men låter det stanna här så länge... det känns viktigt att låta detta nya spännande få ta tid.

Fjärilar i magen...





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails