2011-03-03

Romantic prairie style... Magnolia Pearl!

Garderoben har uppdaterats med ett av alla vårens absoluta MÅSTE HA!!!

Kunde bara inte motså... så underbart ljuvliga att hjärtat mitt nästan stannade när jag öppnade paketet! Sitter så där lagom avslappnat på höften och har mjuk resår i midjan... one size modell som passar nästan alla, till och med min... "efter graviditeten runda" kropp!!! Har fortfarande mage stor som om jag vore i 7e månaden tyvärr.

...med kraftigt delade magmuskler, kejsarsnitt, ingen ammning pga njur kollapsen efteråt har kroppens återhämtning inte fungerat så bra... att hitta tillbaka till mitt gamla jag kommer att ta lååååång tid denna gång. Men jag vägrar deppa ihop över det och unnar mig istället vackra bekväma kläder som formar och förvillar... och som man kan gå långa vårpromenader i när solen smält bort snön sen utan att det sitter åt och skaver!

Linne mamelucker i fler modeller och färger, vackra tunikor och vida romantiska klänningar tillverkade av antika spetsar, dukar, särkar osv är det som står på min inköpslista i vår - Magnolia Pearl's kläder är det vackraste mitt öga någonsin skådat! Det blir American prairie style för hela slanten... i år ska jag frossa i romantiska plagg!

Dessa mamelucker av absolut mest underbara linne kvalitet, i världens charmigaste modell, med dekorationer av gamla vintage spetsar kommer jag bo i hädan efter! Måste ha fler... finns i olika färger och modeller. Inköpta vart??? - jo, av väldens bästa Pirjo med butiken BOHEM MÅLERIBODEN i Katrineholm. Tusen tack underbaraste Pirjo för att du tog dig tid med mig! Titta in på hennes sida och på hennes blogg så kan ni läsa mer om kläderna... kläderna som totalt golvat mig!

Med huvudet fullt av Magnolia Pearl ska jag nu rensa garderoben för att se vad jag kan sälja av för att kunna köpa mer! :)

Detta är inte bara kläder... det är så speciellt och unikt att man får gåshud, jag lovar!









LinkWithin

Related Posts with Thumbnails