2011-04-03

Nytt i vårgarderoben...

Visade ett av mina senaste tillskott i garderoben här om dagen för er... här ser ni den andra modellen blommers jag köpte från Ulvsbygarden. Tjatar sönder er om dessa brallor men jag kan inte låta bli... för de är verkligen fantastiska!

Denna modell är enklare och ruffare en de andra med fickor och spetsar som jag visat tidigare... inte lika charmiga på bild men ack så användbara och vardags sköna. Dessa blir helt klart vad du gör dem till! Med spets tunika över och högklackade stövlar blir de så läckra och festliga... med farfarströja och primeboots blir de mjukis mysiga och perfekta för lek och bus med barnen.

Nu har jag köpt mammisar så det räcker i tio år framöver, nu blir det inte några fler... nu är det stopp, slut på det roliga helt enkelt, back to reality... Nu blir det stränga plånboken igen ett tag framöver! :)

Har med anledning av mitt penga slöseri på mamelucker fått klura ut hur jag ska komma undan resten av klädinköpen billigt i vår - har satt några ideér i verket men fick inte till det med tid denna helg men så fort jag får det ska jag visa er!




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails