2011-04-14

Sweet Vintage...

Här om dagen hade jag en så inspirerade dag med fotografen FRIDA STRÖM som jag börjat ett samarbete med. Ni kommer att få se och läsa mer om det i framtiden!

Det var helt underbart att få spendera tid med henne och vi pratade och fotade hela dagen lång... Hon är precis som mig och jag som hon, vi tänker lika! Magi är ordet... och magi blir det så det står härliga till! På kvällen stöp jag i säng, med en lycklig känsla i kroppen. En rarare människa får man leta efter... vilken dag Frida, tusen tack!

Det är så roligt när man träffar rätt, hittar vänner och arbetskollegor som det verkligen klickar med, det berikar verkligen! Jag är så full av ideér och inspiration nu så jag tror jag spricker när som helst!

Idag är sista jobbar dagen med butiken... idag åker de sista beställningarna innan vi stänger helt för föräldraledighet. så skönt att släppa detta en tid nu - wihiii! Projekten med Frida är annorlunda, det kan man inte se som jobb... det är snarare en galet spännande fritidsaktivitet, som jag faktiskt kan pyssla med även fast jag är hemma med min bebis! :)

Jag är så lycklig!

Vilken tur vi har vi som bor i Sverige... att vi har möjlighet att spendera tid med våra barn och faktiskt vara föräldralediga! Det är verkligen långt från alla som har det så...





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails