2011-06-26

Min sommargarderob...

Midsommarhelgen är till ända och här sitter jag och drömmer mig bort en stund bland mina bilder... balkongdörren står på vid gavel och eftermiddags brisen är fylld med doften av varmt sommarregn... bredvid mig slingrar sig ångar från en het kopp kaffe... suckar, blundar, andas.... njuter av stillheten!

Medan dessa stilla minuter passerar bjuder jag er på ett provsmak ur min sommargarderob... Magnolia Pearl är det jag lever och bor i denna sommar. Har sålt alla mina gamla kläder för att istället förgylla tillvaron och garderoben med dessa vidunderligt vackra plagg... bekväma och vackra, även på en rund lätt oformlig kropp :) Kan inte göra nog reklam för dessa kläder som ni märker, men det får ni stå ut med...

Ett litet TIPS för den pysselsugna! Jag har sytt på gamla spetsar från antika spetskragar och dukar på en enkel bomulls tunika från Kappahl... enkelt pyssel som gör plaggen lite personligare... Kan vara lite läskigt att sätta nålen i nyinköpta plagg men tveka inte, det blir verkligen super fint!

Njuter vidare av denna stilla sommareftermiddag... och hoppas ni alla har det minst lika underbart!

För att se bilden i större format klickar du bara på den...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails