2011-08-03

Silver blänk...

Sovrummet är det rum jag gillar mest i hela lägenheten... det är något med ljuset i det rummet som gör det så fridfullt att vistas där. Tycker om att fota där inne och bjuder er idag, som så många gånger förr, på bilder därifrån.... Nya sänglampor har jag shoppat i sommar... från egen butik! En sån liten detalj gjorde så stor förändring i rummet... känslan blev helt annorlunda med de höga lampfötterna i rödbrunt och silver och det mjuka ljuset från silkesskärmarna. De gav lite mer tyngd....

Silverglittrigt är också mitt nya halsband/armband som jag köpte till mig själv här om veckan... älskar det och vill ha fler smycken i det märket! ICON

För övrig ser det ut som det brukar här hemma... inga större förändringar har skett, knappast några små heller... det är nog färdig pysslat här hemma nu skulle jag tro. Nu lägger vi krutet på att packa oss härifrån och börja på ny kula...






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails