2012-01-06

My winter song...

En favorit sång nu i vinter har varit Ronan Keating's "My wintersong"... med den i huvudet har jag vid tillfällen fotat vår trädgård när jag varit ute och andats frisk luft med Noah. Här är min tolkning... min egen vinter sång... till er! Tusen tack och de varmaste tacksamhets kramar till er alla som visar sån omtanke och lämnar era avtryck här hos mig... alla ord bevarar jag i hjärtat mitt! Känner sån glädje över att ni delar era tankar med mig... önskar jag hann att dela mina med er oftare!


När du vill se bilder i större format!
För att hantera nya Google bildvisning vänsterklickar du på bilden och väljer "öppna länk i ny flik" då kan du se bilden  i större format och förstora den till orginalstorlek... har sett att folk undrat om detta lite här och var på bloggarna. 
Många tror att det inte går att se bilderna i stort format längre... men nu vet ni som läser detta i alla fall :)


Jag får ofta frågor om mina foton och min kamera... vad jag fotar med, vilka inställningar, hur jag redigerar osv. Dessa frågor ska jag försöka besvara i nästa inlägg... Det kommer inte bli någon kurs i fototgrafering, absolut inte... för såna kunskaper besitter jag inte. Tänkte bara berätta min historia.... om fotografering och hur jag jobbar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails