2012-01-24

Pastell...

Fick ett hastigt men hjärtligt besök vid vår grind här om veckan och överraskades med ett stort fång babyrosa tulpaner... bara så där! Lycklig för det blev jag... pastell karamell... dessa sötnosar har hälsat välkommen i farstun fram tills nu då bladen börjat falla. Kameran åkte fram och nu kan jag njuta dom ett tag till...

Ikväll planerar vi badrummet... renoveringen där drar igång inom kort så det är bråttom! Badrummet vi har idag är inte att leka med... ni ska få se sen... det är ruggit illa! Så nu ska jag ägna resten av denna kväll åt mitt skissblock och google sökningar. Det är svårt med badrum tycker jag... iallafall när de är väldigt små och dessutom har snedtak! Kaffemaskinen är laddad... kan behöva ett gäng muggar av den varan!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails