2012-01-22

Vinterns dekorationer...

När det fortfarande är vinter och långt kvar till våren, fast julen för länge sen är över fantiserar jag om vackra blomster arrangemang med rosor och snittblommor... mitt bekymmer är bara vilka blommor jag ska välja mer än rosor om jag inte vill tjuv starta med våren riktigt än? Jag pyntar gärna med pasteller men väntar gärna med lökarna någon månad till.... Vet att många av er säkert tycker jag är hel knäpp som backar inför våren, men jag gillar att låta allt få ta sin tid...

Har funderat mycket på vad man kan göra för blomsterarrangemang så här i januari utan att det känns för mycket vår men inte heller juligt med gran och tall som hör vintern till... Köpte Jeanne d' Arc Livings VINTERTID och ska försjunka mig i den nu... där fanns det många tips på vinterdekorationer som jag tror kan falla mig i smaken, bland annat några sidor med kul ideér med Suckulenter... 

Varm choklad med grädde står framdukat, brasan sprakar i köket och det doftar vinter och landet... och ute är det vintervitt och snön den dalar så vackert, känner mig så lycklig!







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails