2012-02-22

Lotteri... tävla om Anna Fleberg hjärta och handgjorda album!

I veckan passerade min statistikräknare 200 000 besökare och 300 medlemmar och det vill jag fira med ett litet lotteri så här på februari kanten. Jag är så tacksam för alla goa vänner jag funnit och för alla nya och gamla läsare som berikar mitt liv varje dag... ni förgyller mina dagar, det gör ni verkligen... och det måste vi fira!

Jag lottar ut tre vackra ting från butiken till en vinnare och vinsten består av följande...

- Ett stort "fil de fer" hjärta tillverkat av konstnären Anna Fleberg
- Ett stort läderinbundet fotoalbum med vackert handgjort papper inuti... klätt i kraftigt mörkbrunt läder och läder knytband.
- Ett tjockt handgjort album med grått strukturerat handgjort papper. Framsidan på albumet har ett vackert sigill graverat. Båda albumen kommer från Olsson & Jensen.

Alla är självklart välkomna att delta, både med och utan blogg!


GÖR SÅ HÄR....

För att delta... svara på frågan om vad du skulle vilja läsa och se mer av i framtiden här på bloggen... har du fler önskemål så framför gärna dessa!

1 lott: Skriv ditt svar i kommentarsfältet här i detta inlägg, kan du inte kommentera här på bloggen går det även bra att skicka ett mail till info@madamepetite.se. Glöm inte att ange din egen mailadress så att jag kan nå dig om du vinner...

2 lotter: Gör ett inlägg eller länka med tävlingsbilden (som du hittar överst bland bilderna i detta inlägg) från din blogg till utlottningen och meddela att du dragit två lotter genom en länk bifogad din kommentar eller mail till din blogg.

Tävlingen pågår fram till torsdagen den 8 mars, internationella kvinnodagen :) Lycka till!

Två album från Olsson & Jensen... Det stora bruna albumet är klätt i tjockt, smidigt mörkbrunt läder och har knytband. Innuti finns många ark handgjort creme färgat papper med struktur och emellan varje ark finns ett mellanlägg. Albumen kan användas till allt möjligt, foton, bokmärken, vykort, anteckningar, minnen... så vacket att ha framme på skrivbordet!
Fil de fer hjärta tillverkat av konstnären Anna Fleberg, välkänd från media... 
Det mindre albumet är tillverkat av handgjort grått papper med härlig struktur. På framsidan finns ett sigill graverat... vacket att använda som fotoalbum, skissblock, gästbok, anteckningsbok osv...
Hjärtat tillverkat av tråd är översållad med små gllaspärlor och kristaller... högst upp finns en krok för upphängning.
Anna Flebergs konsthantverk figurerar ofta i media, allt hon gör är så vackert och unikt... och tillverkat med kärlek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails