2012-03-22

Våren kom med posten...

Brevbäraren knackade på dörren här om dagen och lämnade ett paket.... det var en överraskning från en god vän, en helt underbar överraskning skickat ända från Danmark till mig! Lyckorus och glädjesus yrde över hela Solliden när jag tog upp denna bedårande blommande gamla tygask ur paketet... tycker den är underbar, så vackra färger! Den ligger nu på skänken mellan trä lådorna... tripp trapp trull, mammas lilla hjärtegull!

Tygaskar är bland det vackraste jag vet och jag har önskat mig en samling så länge... tror det blir ett livsprojekt, att samla tygaskar... 

Tack stjärnan min för denna ljuvliga blommande vår present och tack för allt ljus du sprider i mitt liv!

...och tack alla ni för allt fint ni skriver! Jag önskar verkligen att jag kunde ge lika mycket tillbaka, men jag hittar inte tiden... hinner knappt med att läsa era inlägg. Ni som aldrig får svar på era frågor och ni som aldrig får svar på era mail och ni som aldrig får någon kommentar tillbaka... känner mig förskräcklig nu som försummar er så ska ni veta! Jag är så glad för att ni orkar hänga kvar... Tiden är knapp för mig nu men det ger sig nog snart... lillen växer så det knakar! Snart är det dags för dagis och snart är det dags för nya tag!







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails