2012-08-07

Påfyllning...

En kaloribombad kaffe, en stunds avkoppling och en hög älsklings böcker att inspireras av... fyller på ide förrådet inför den kommande höstens alla projekt, både hemmabygg projekt, jobb projekt och inplanerade fotoprojekt. 

Snart är det dags att dra igång fabriken igen, snart börjar jag jobba! Längtar... dagdömmer och planerar...

Jag har fjärilar i magen, känner mig bara så... pirrig!

Kaffebomben består av...

1. Valfri nespresso eller annat älsklings kaffe
2. Varm mjölk
3. Lättvispad grädde med en gnutta socker och vanilj, gärna en rejäl klick! ;)

Oförskämt gott!

På bordet... böcker jag älskar, gammal silverbricka och trätråg från loppis... Gröna bebis äpplen i tråget, iden hämtad från Kristin!
Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar och kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek, säg! Tralalalalalalaaa :)... Muggen inköpt på Lågprisvaruhuset i Mariefred och fatet från IKEA. Sked House Doctor.
Shabby chic... jag älskar det helt enkelt! Rachel rockar mitt hjärta!
Så där ja, påfylld till max!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails