2012-10-04

En magisk plats...

Jag återkommer till min trollskog... tycker det är så makalöst vackert där under taket av ståtliga granar och vissnande löv. Igår var jag ute ensam i flera timmar och bara inandades oktober. Mystiken tätnar nu allteftersom hösten går, mörkret faller och naturen bäddar med sitt tjocka täcke av dimma... skogen känns förtrollad och hemlighetsfullt viskande...

Här är min saga, en höstsaga från en magisk skog... 

Nu ska jag planera för festligheter med hösten och mystiken som tema... det ser vi fram emot, trollgummor som vi är... jag och Linnea! Längtar efter pumpor i granna färger, kuddar av mossa i gamla trälådor och flämtande ljus i mörkret. Halloween är ett nöje jag aldrig växer ifrån! En månad kvar men det kittlas i magen redan nu... bu! ;)

För att se bilden i större format... högerklicka först... vänsterklicka sen och öppna bilden i ny flik, där finns förstoringsglaset!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails