2012-10-09

Höst saga...

Bjuder er på det vackraste jag har idag... min älskade unge! Som en förtrollad fe skrider hon fram bland vissnade löv i skymningen. Hon är så vacker i sina lockar och snövita hy... Hemlighetsfulla ögon... mjuka kinder... och så många tankar och gåtor att lösa. 

En stund för oss själva, en stund att njuta... mor och dotter på promenad genom skogen. Såna stunder bevarar jag djupt i mitt hjärta...

Är så stolt... över att jag får vara mor till denna kloka, tokiga, roliga, underbara tös! Varje dag lär hon mig något nytt, varje dag är ett äventyr... hon är så stark och modig min stora tjej, en riktig kämpe. Motgång efter motgång har hon mött i livet, men ljuset hon bär inom sig lyser igenom allt...

För att se bilderna i större format... högerklicka först... vänsterklicka sen och öppna bilden i ny flik, där finns förstoringsglaset!









Linneas kofta är en gammelrosa alpacka kofta från Odd Molly inköpt på REA'n förra vintern. Underklänning i voile och klänning i lin från Magnolia Pearl. Puderfärgade leggings med bred spets från Creme, grålila knästrumpor från Lindex... torgvantar även dom från Lindex.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails