fredagen den 25:e januari 2013

Januarirum...

Det blir korta rader från mig idag, ska inte vara långrandig...

Beklagar att jag inte hinner uppdatera här i samma utsträckning som tidigare... jobbet kräver all min tid just nu men det kommer lätta snart. Har jobbat med tajta deadlines i ett par månader och har inte hunnit tänka på något annat än att leverera. Men nu idag klarade jag sista tidspressade utmaningen och nu väntar några dagars avkoppling innan nästa inbokade jobb tar vid. Vet att många undrar vart jag tagit vägen, så till er som skrivit och inte fått svar vill jag säga tack... tack för att ni tar er tid att fråga efter mig och tack för ert tålamod och väntan! Jag finns här... har bara inte hunnit titta in.

Jag kommer skicka upp en ny efterlysning här ikväll... nya vackra hem i fransk nordisk lantstil sökes för reportage i Jeanne Darc Living magasin! Gärna hem med mycket vitt, nött och antikt.... pärlspont och putsväggar står på önskelistan. Känslan får gärna påminna om franska gammalt slott! Tänk Nina Hartman så är ni med på vad jag menar! Det gör inget om hemmet redan synts i någon annan tidning...

Skriver mer ikväll...

Till dess, stor varm KRAM!!!!








11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh så fina bilder,,,Du har det så fint!
Hoppas du hittar fina hem att fota
Önskar dej en fin Helg!
Kramar Kathrine

lisashus sa...

Jag förstår att du har fullt upp med att starta upp din verksamhet! Jag ser verkligen fram emot påsknumret av JdcL! Jag är säker på att det blir ett jättefin reportage som du gjorde här i mina trakter!

LJuvliga bilder! Hoppas att du hittar det du söker!
Kram
Lisa

Kristin sa...

hei hei!!
Du har altså så mye fin. Så utrolig vakkert:-) Har sett litt nedover innleggene dine nå, julebildene var også veldig fine!
God helg!

Kristin

Anna sa...

Hej Jenny! Förstår att du har fullt upp nu - roligt för dig:)

Ser att vi gillar samma spegel! Den är underbar! Jag fick min levererad för ca 2 veckor sedan men spegelglaset var i tusen bitar, så nu sitter jag och väntar på att en ytterligare en spegel ska anlända - hoppas den är hel denna gång:) Ser fram emot att få hänga upp den i det nya lilla huset:)

Ha en mysig helg!

Kram!
:)Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad bra att det är full fart på uppdragen! Vackra bilder från ditt hem! Passa på att ladda energi när det är lite lugnare.
Kram,
Regina

Anonym sa...

Var kommer den fina spegeln ifrån?
Den är helt underbar.

mormorMärtas sa...

Vilka fina bilder från ditt hem!
Underbara!
Men vilka maränger...cremefärgade...var har du hittat dem?

Kram Annika

Baker's Corner sa...

Åh vad man blir inspirerad av allt vackert hos dig. Spegeln som du visar är helt ljuvlig, vill ha. De andra bilderna är som vanligt underbara och med en härlig känsla i

Kram Lena

Malin ~ inredning och annat sa...

Du har det så himla fint! Åh ditt kök är ju drömmen!

Zlataia sa...

beautiful!!!

Änglajord sa...

Hej du vackra änglasjäl!
Vill bara tacka fkr allt vackert du visar och för den vackra känsla du fkrmedlar genom dina bilder!
Tack och kram!
Karin

Related Posts with Thumbnails