2013-03-22

Bröllopsreportage - miljö sökes!

Godfredag gott folk!!!

Med risk för att upplevas som brutalt tjatig kommer jag här med en efterlysning igen... och dessutom med en bild ni redan sett! Men det är så det får bli... för nu har jag eld i baken. Snabba ryck idag... packar utrustning inför jobbresa i morgon och fixar hemsidan och bokar in bröllop och planerar för nya uppdrag samtidigt som jag städar huset, ringer samtal, svarar på mail, bokar in reportage och matar katten. Ja ni hajjar... förvirrade Jenny har just nu tungan rätt i mun för att styra upp dagarna! Om fem minuter måste jag springa till dagis så nog om livet...

Det är spännande grejer på gång, ska absolut berätta alla smaskiga detaljer när jag har tid! Men för att vara lite effektiv utan att gå in på smådetaljer så gäller det bröllopsreportge, hela tre stycken som ska fotograferas inom kort. Alltså inspirationsreportage med bröllopstema... så kul!!!! Har ett gäng medhjälpare och modeller bakom mig... helt underbara vintagebrudkläder, rekvisita så vacker så klockorna stannar, makeupartist, frisör... ja kan inte bli bättre! Men jag behöver miljöer... Visst finns det alternativ och många hotell som passar men jag vill kolla om någon av er vill medverka med sitt hem?!

Vad behöver vi då? Jo ett hus som gärna innehåller en stor matsal, luftig salong/finrum, sovrum med dubbelsäng, hall/ trapphall eller annat tjusigt allrum med gott om plats. Stil, ja vintage bröllop gör sig ju vackrast i miljö som andas historia så klart... men jag är öppen för förslag! Vi behöver en heldag, från tidig morgon till kväll.... och det kommer att stylas ordentligt. Belöningen blir att sen se detta i tryck och omnämnas med "stort tack till" i reportaget så klart :)

Så, maila mig nu! info@madamepetite.se



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails