2013-03-13

Hem sökes för Inredningsreportage!!!!

God förmiddag goa vänner...

Nu är det dags för nya inredningsreportage!

Jag behöver er hjälp... letar med ljus och lykta efter nya hem att fotografera vår- och sommarreportage i till Jeanne d'Arc Living Magasinet. Har du ett hem som passar i stil med JDL magasinet eller vet någon annan som har ett hem du kan tipsa mig om... maila mig bums!

Det jag söker för kommande inredningsreportage är hus i fransk lantstil, 1700-tal stilar så som gustavianskt eller rokoko i spartansk anda, brocante stil med personlighet, industri stil med romantisk touch... jag åker gärna långt om det är ett hus som uppfyller något av detta så hela norden är av intresse!

Jag söker också hem i klassisk lantstil och engelsk lantstil... även trädgårdar som har något extra.... maila mig!

Var inte blygsamma nu snälla... jag har massor av reportage att fota och behöver er!!!!! :)

Här och här kan ni se två reportage jag gjort för JDL som nyligen publiceras... fler kommer under året!

Mail: info@madamepetite.se

Fransk lantstil, brocante, gustavianskt, lantligt

Ursäkta mitt bristande engagemang med bilder, ni såg dessa förra inlägget... men jag har inte hunnit fota något nytt så ni får ha överseende. Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails