2013-04-18

Anna Fleberg romantik....

Goder afton gott folk... sitter här med kvälls te och njuter av min goda väns mästerliga skapelse. Jag har fått den stora äran att fotografera lite nya produktbilder till Anna Fleberg och har hela huset fullt med underbara ting som är så vackra att klockorna stannar. Hon är också den som står för många av bröllopsdekorationerna som ska användas i kommande bröllopsreportage jag hintat lite om.

Denna japanska kärlekslykta kan användas som den är eller med en glödlampa i... själv föredrar jag när aprilljuset letar sig in genom de skira tygerna och vilar gärna mina ögon på den utan el. Min dotter drog efter andan när jag kom hem med den här -ååååååh gudars, maaaammaaaaaa mia, en sån vill jag ha som taklampa! Jo. tror jag det :) vem vill inte det... Jag ska beställa en lykta av Anna i en lite lägre modell till Linnea. Den kommer att bli ljuvlig där inne.

Hoppas bilderna gör denna rättvisa... för hantverket är fantastiskt. Allt är sytt för hand, små små stygn... till och med i kanterna på banden så att de inte ska tråda sig. Det vackra gnistrande hänget i hjärtat är gjord av fil de fer och swarovskikristaller... ja den är helt enkelt helt underbar!

När jag tänker efter skulle jag absolut kunna tänka mig flera stycken såna här romantiska lyktor... tänk er vad vackert det skulle vara att hänga i körsbärsträden och duka upp sommarkalas där under. :)

Vill du komma i kontakt med Anna Fleberg ska du besöka hennes hemsida, hon tar emot beställningar via mail... www.annafleberg.se

Bilderna är fotograferade i våran trapphall på övervåningen... den väntar på möbler och håller just nu på att förvandlas till kontor/atelje då jag spenderar så ofantligt många timmar på redigering och pyssel. Fåtöljen är inköpt i butik Fågel Blå, av vackra underbara Kathrine! Såg den när jag fotade reportage hemma hos henne och kunde liksom inte slita mig. Nu står fler på önskelistan... fler Emmor i sidenbrokad!







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails