2013-04-15

Nordisk Charm...

En av de absolut underbaraste människor jag vet på denna jord heter Lisa... hon är en vän som ställer upp i precis alla lägen. Någon jag beundrar enormt och är oerhört tacksam för att jag får ha i mitt liv.

Några av er läsare har träffat henne när hon varit med och hjälpt mig med stylingen ute på jobb... och ni som inte fått tillfälle att möta denna underbara tjej IRL kan läsa om henne och familjen och deras härliga lya i Stockholm i Jeanne d'Arc Living magasinet nr 4 som är ute i butik nu.

De har det sååååå fiiiint! Jag älskar hennes öga för färger, deras underbara bastanta antika skåp och vackra rosentapeter... mums! Om ungefär två veckor ska jag sova där... just i det rummet med rosentapeterna! Vilken lyckans ost jag är va! :)

Till dig Lisa vill jag säga TACK... säger det alldeles för sällan, är liksom så bortskämd med att du alltid finns där. Så tusen tack min vän för att du är du och för att jag får ha dig i mitt liv!














LinkWithin

Related Posts with Thumbnails