2013-08-13

Sommarminnen...

Gott folk... jag har inte mycket tid att spendera här idag heller men tänkte skicka upp en bild som sitter i hjärtat mitt. Har fina sommarminnen härifrån... spenderade några underbara dagar tillsammans med bästa vännen här... det blev långa nätter ute i trädgården och djupa samtal till ljudet av ljumma vindar genom löven. Gott att plocka fram när vintern river i...

Nästa sommar kommer ni få se mer av detta ljuvliga hus... i Sköna Hem! Längtar tills dess... stället är underbart!

Vill ni ha uppdateringar lite oftare så kan ni följa mig på Instagram... Där hänger jag titt som tätt. Mobilbilder allt som oftast men mer livat än här... nu när jag jobbar mycket! Bloggen kommer nog igång igen lagom till mörkret knackar på och frosten biter.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails