2013-09-02

Kathrines matsal....

September är här! En av mina favoritmånader... så länge den inte regnar bort helt och hållet!

Att jag ligger efter i tid här på bloggen har vi redan konstaterat allihopa! Men det är som det är... jag får inte ihop det. Men som jag skrivit förut finns jag på Instagram för den som vill se mera.

Här kommer ett av mina favorithem... Kathrines vackra gamla hus som nyligen var med i Jeanne d'Arc Livings matsalstema. Det var augustinumret... hoppas ni inte missade det för det var så vackert rakt igenom! Mer underbara tema-reportage från hennes hem kommer att visas i framtiden i Jeanne darc Living magasinet. Ni får hålla utkik!

Kathrine har blivit en god vän till mig som jag uppskattar så väldigt mycket! Hennes nyöppnade showroom står näst på min önskelista som helgnöje... och jag vill ha en stor lunta i plånboken när jag åker dit, för himmel och pannkaka vilka skatter hon ruvar på där!!!!!

Eftersom hon har så galet bra smak och besitter stora talanger i styling och är en riktig idespruta har jag också den stora lyckan att ibland få ha med henne på jobb. Nästa vår kommer det ut fler reportage Kathrine har varit med och stylat...

Så till världens bästa antikhandlare vill jag säga TACK... tack för dagen vi fick i ert vackra hem... och tack för alla fina stunder efter det!

Hennes blogg finner du här.... http://fagel-bla.blogspot.se/

Butiken finns här... http://fagel-blabutik.blogspot.se/... här får man vara snabb, för skatterna ryker innan man ens hinner blinka! ;)

Vill du se bilderna i större format och läsa texten klickar du! :)






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails