2014-04-17

En vårkväll...








En kväll för ett år sedan var jag ute och letade efter körsbärsträd som skulle fotograferas för ett bokomslag. For lite kors och tvärs ute på bygden och fann en slingrig väg genom skogen som jag inte visste var den ledde... den tog mig uppför och förbi den raraste lilla by... vidare uppför en brant backe... och där gömd bakom stora träd fann jag den sötaste lilla kyrkan jag någonsin sett... med en kyrkogård så vacker att det kändes som jag befann mig i en saga. Blev helt betagen... satte mig ner i solnedgången och lyssnade på fågelkvitter... inte en människa syntes till, det var så overkligt fridfullt. Som om det vilade en kärlek över platsen som kändes långt in...

Jag besöker sällan kyrkor... så vida jag inte fotar bröllop... men denna återvänder jag till ofta. Det är så vackert där.

Önskar er alla den skönaste påsken... med värmande vårsol, fågelsång och massor av mys!

Vill du bli uppdaterad oftare kan du titta in på Instagram!

Kärlek till er!






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails