2014-04-11

Våren väcker liv...






Jag har glömt bort hur man bloggar... så länge sen var det gott folk! Men i veckan har jag börjat damma av mig och är nu igång igen efter en lång sjukskrivning, tack och lov för nya krafter! Är glad att så många fortfarande tittar in här och lämnar hälsningar och fortsätter följa mig. Stort tack för det! Jag finns på Instagram om ni vill se lite vardag och läsa mer... det är helt enkelt enklare, tar inte lika mycket tid... och passar mig bra som alltid har så mycket tankar ni vet... där kan jag slänga ut en rad och en bild när som utan att dagen rinner iväg. Egentligen gillar jag bloggande mer, men det är inte lika smidigt. Så segar det med inlägg här så vet ni vart jag finns....

Jag har en del reportage att visa er från månaderna som gått. Här är köksreportaget från Kathrine Fågel Blå som var med i Jeanne dar'c Living i januari. Så fint kök... så charmigt och personligt. Jag är störtförälskad i vedspisen... så underbar! Missade ni det numret så får ni njuta av det här...

Tusen TACK Kathrine för dagen i ert hus... och för världens godaste citronpaj!

...och till er andra... tusen tack för att ni finns!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails